Over mij

Welkom op mijn blog! Leuk dat je er een kijkje komt nemen! Ik ben Caro, vrouw 41 jaar, jong van geest en mateloos geïnteresseerd in het leven! Groet caro

vrijdag 20 september 2013

Televisieprogramma...

Hoi allemaal,

Na een lange zonnige zomer en een kapotte computer ben ik weer in blog land!

Maar waar zal ik eens over schrijven? De dagelijkse dingen vind ik toch altijd wel erg leuk...en sinds maandag hebben wij dan ook reuring in de straat! Bij onze buren! Er is een televisieploeg aanwezig en dat merken wij allemaal.
En nee nee nee, het is niet het programma Bonje bij de buren;-).

Zonder de naam te verklappen kan ik zeggen dat het een tuinprogramma is, gepresenteerd door een man met een naam van drie letters beginnende met de letter R.

De buurman is opgegeven door familie om zijn tuin eens mooi op te knappen....hoorde ik van 1 van de medewerkers en ik in al mijn eerlijkheid...Maar hij heeft een prachtige tuin!!!!
Nee dat was niet waar...het was een zooitje....okay....misschien de laatste tijd wel maar niet zo lang geleden naar mijn gevoel was deze tuin prachtig aangelegd door een (misschien minder bekende tv) architect.

Ik gun het mijn buurman van harte...het is een scheetje....maar wat een rotzooi in de straat!!! Maar volgens de medewerkers duurt dit "maar" twee weken. Ik kan nergens mijn auto kwijt...plastic wc-huisje op de ene parkeerplek...twee containers op de andere twee plekken, drie plekken bezet voor de stenen die in de tuin moeten komen en nog een parkeerplek bezet voor een grote hoop zand. Maar gelukkig duurt dit maar twee weken.

De buurt (echt net een klein dorp) begon al te mopperen en s'avonds werd al het wc- huisje op de zandhoop geparkeerd om nog een auto kwijt te kunnen. A la duurt maar twee weken volgens de medewerkers. Zucht...

Nu zit ik de hele dag in lawaai van allerlei kraantjes, heftruckjes, snoeiapparaten en ander lawaai...maar gelukkig het duurt maar twee weken. Van uit mijn dochtersslaapkamer kan ik alles goed zien....maar er valt niet zoveel te zien....er gebeurt niet zo veel...maar ik begrijp het wel hoor....het duurt maar twee weken.....

2 opmerkingen:

  1. Haha, je radiostilte (langer dan twee weken) heeft je goed gedaan. Dit is één van je beste blogs tot nu toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey leuk dat je er weer bent. Wat een gedoe zeg, op tv lijkt het altijd zo snel te gaan, ik dacht altijd een weekend ofzo maar blijkbaar dus twee weken, pfffff :-)

    Ik heb trouwens een nieuw blog en een nieuwe naam, verhuis je met me mee? :-)

    BeantwoordenVerwijderen